zondag 31 augustus 2008

terug van weggeweest

Ja, deze blog is er even tussenuit geweest wegens de commotie die hij aanrichtte bij sommige familieleden. Het was nooit mijn bedoeling om te choqueren. Het leek me een manier om mijn gevoelens neer te schrijven tijdens die een zo belangrijke periode in mijn leven. Om me later deze periode correct voor te kunnen houden wilde ik dag aan dag mijn gevoelens neerschrijven. Ze waren niet altijd zuiver maar ze waren er! Ik ben er niet fier op maar wilde ze wel vastleggen...
Nu zal ik dus beter opletten om niemand te kwetsen of een ander medium gebruiken...
Sorry, aan iedereen die zich gekwetst voelde.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Daan, Ik vind je moedig om dit alles te kunnen omschrijven en dit nog te delen met ons allen.
Het is niet voor iedereen weggelegd om vrijuit over zijn gevoelens te schrijven en er nog begrip voor te krijgen!
Velen onder ons klappen dicht als ze aanvoelen dat het te intiem wordt. Koelte voelt men dagelijks, dit is niet kunt omschrijven maar enkel te voelen.
Er mee kunnen leven is enkel voor de gevoelloze zielen voorbestemd welke enkel interesse hebben in zichzelf.
Soms denk je dat zonder gevoel veel makkelijker leeft, maar niks is minder waar.
Waar zoek een mens naar tijdens zijn korte verblijft?
Dat is voor iedereen anders dat weten we allemaal maal enkel zij die elkaar begrijpen kunnen onderling gevoelens delen zonder erover te moeten praten.
Zij die in zich zelf keerden, zullen dit NOOIT ervaren waardoor hun omgeving enkel koeler word…
Enfin weer stof om over na te denken.

Groeten Vincent,

PS. Voor mij je blog blijven, ongezoet nog gezouten! Eender wie en wat ze er ook mogen van denken!!! Dit is jouw blog en niet van iemand anders!!!